خوش آمدید
نتايج تاييد صلاحيت ها اعلام شد پورفاطمي و موسوي نژاد رد صلاحيت شده اند !!!

نتايج تاييد صلاحيت ها اعلام شد

نتايج تاييد صلاحيت ها به فرمانداري ها اعلام شد . به گزارش خبرساحلی به نقل ازسوك ، هيّئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر در آخرين دقايق مهلت قانوني اسامي افراد تاييد ، رد و عدم احراز صلاحيت شده را به استانداري و فرمانداري هاي اعلام نموده است .

اهدا خون در درمانگاه شهدای دلوار خبرساحلی

اهدا خون در درمانگاه شهدای دلوار

به مناسبت 21 دیماه روز جهانی خون های نادر اهدا خون در درمانگاه شهدای دلوار به وسیله تیم سیار سازمان انتقال خون استان انجام گرفت.

30 پروژه عمرانی در تنگستان افتتاح می‌شود خبرساحلی

30 پروژه عمرانی در تنگستان افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان تنگستان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر بیش از 30 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 160 میلیارد ریال در تنگستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

برگزاری مسابقات بومی و محلی روستاهای بخش دلوار خبرساحلی

برگزاری مسابقات بومی و محلی روستاهای بخش دلوار

مسابقات بومی ومحلی بانوان روستاهای بخش دلوار با حضور مهندس رستمی بخشدار دلوار ،سرکار خانم خلیلی مشاور امور بانوان و جناب آقای اسماعیلی ریاست محترم هیئت عشایری و روستایی و بازی های محلی و حضور روسائیان خون گرم و با مسابقات متعدد (آشپزی سنتی و محلی ، نان پذی، طناب کشی و....)ا وبا پوشش صداسیمای استان بوشهر برنامه شونشینی از طرف تیم اجتماع محور گورک خورشیدی در مدرسه 12 فروردین برگزار شد.

نامگذاری هفته بصیرت و برکت در تاریخ دیار دلاورخیزسردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری خبرساحلي

نامگذاری هفته بصیرت و برکت در تاریخ دیار دلاورخیزسردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه محترم بخش دلوار گفت:از ٩دي ماه كه روز بصيرت است تا ١٣دي ماه كه سالروز سفر پرخير و بركت حضرت امام خامنه اي به اين ديار است را در منطقه دلوار به هفته بصيرت و بركت نامگذاري مي كنيم.

خداوند حافظ خوبان است خبرساحلی

خداوند حافظ خوبان است

لاریجانی از سانحه رانندگی جان سالم به در برد/ تصویر تصادف رئیس مجلس و تعدادی از نمایندگان استان در یک سانحه رانندگی که بحمدالله هیچ کس آسیبی ندید

خطبه نماز جمعه دلوار:کاندیداهای انتخابات در استان بوشهر با چشم بسته تایید شدند خبرساحلی

خطبه نماز جمعه دلوار:کاندیداهای انتخابات در استان بوشهر با چشم بسته تایید شدند

امام جمعه دلوار گفت: در اين دوره نام نویسی و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس شوای اسلامی در استان بوشهر هیات اجرایی بصورت بي سابقه با بي دقتي و اغماض همه داوطلبان چشم بسته تاييد صلاحيت كرده اند و بعد هم در رسانه ها از آن به يك ركورد براي استان نام برده شد.

برگزاری مراسم 9 دی در دلوار خبرساحلی

برگزاری مراسم 9 دی در دلوار

مراسم 9 دی امروز در سالن شهید رئیسعلی دلواری آموزش و پرورش دلوار با حضور سبر امام جمعه محترم وبخشدار دلوار و ریاست متدین کمیته امدادامام خمینی(ره) و دانشگاه آزاد اسلامی و فرماندهی سپاه امام حسین(ع) و فرماندهان پایگاه های بخش و جمع کثیری از بسیجیان با سخنرانی جناب سرهنگ حیدری و جناب آقای میرزایی توسط فرهنگی سپاه دلوار برگزار شد.

تمام روستاهای بخش دلوار قابلیت گردشگری را دارند خبرساحلی

تمام روستاهای بخش دلوار قابلیت گردشگری را دارند

بخشدار دلوار گفت تمام روستاهای بخش دلوار قابلیت گردشگری را دارند به گزارش خبرساحلی با بیان مهندس رستمی بخشدار دلوار:بخش دلوار با تعدد سکونتگاهای روستایی و ویژه تر از هر چیز ویژگی های مهمان پذیری این مردم و دیار بافت قوی و محکمی از قدیم تا الان را در گردشگری بوجود آورده است

برگزاری مراسم گلگشت توسط کانون بازنشستگان نیروی انتظامی تنگستان در بندر و موزه شهیدرئیسعلی دلواری خبرساحلی

برگزاری مراسم گلگشت توسط کانون بازنشستگان نیروی انتظامی تنگستان در بندر و موزه شهیدرئیسعلی دلواری

مراسم  باشکوه  گلگشت  توسط کانون بازنشستگان نیروی انتظامی استان و تقدیر وتشکر ویژه از بازنشستگان نیروی انتظامی  تنگستان و در موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری وبندر دلوارو با حضور مسئولین بخش دلوار (شهرداری، شورا و فرماندهی نیروی انتظامی وامام جمعه محترم بخش،فرماندهی سپاه امام حسین(ع)و بخشداری)  برگزار شد