خوش آمدید
از درخواست تجزیه دشتستان و ایجاد شهرستان جدید تا انتقاد از دولت /یک اصلاح طلب : اگر می دانستیم شرکت نمی کردیم خبر ساحلی:

از درخواست تجزیه دشتستان و ایجاد شهرستان جدید تا انتقاد از دولت /یک اصلاح طلب : اگر می دانستیم شرکت نمی کردیم

از درخواست تجزیه دشتستان و ایجاد شهرستان جدید تا انتقاد از دولت /یک اصلاح طلب : اگر می دانستیم شرکت نمی کردیم نشست معاون سیاسی وزیر کشور با بخشی از فعالان سیاسی در استان بوشهر امروز در حالی برگزار شد که به جزء خبرگزاری های ایرنا ، فارس ، مهر و تسنیم مابقی رسانه ها به این مراسم دعوت نشدند تا قادر به پوشش خبری کامل این جلسه شوند.

موافقان حضور زنان در ورزشگاه‌ها راه اصلی را گم کردند/ تصاویر برگزاری راهپیمایی اختصاصی خبر ساحلی:

موافقان حضور زنان در ورزشگاه‌ها راه اصلی را گم کردند/ تصاویر برگزاری راهپیمایی

به گزارش ساحلی : حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا زاهددوست امام جمعه دلوار : * کسانی که به دنبال زنان و دختران در ورزشگاه‌ها هستند متاسفانه راه اصلی را گم کرده‌اند و از بی‌راهه می‌خواهند به مقصد برسند. * ارتش جمهوری اسلامی ایران جزء شریف‌ترین و بابصیرت‌ترین ارتش‌های دنیا محسوب می‌شود. * امیدواریم خداوند به آنها در عرصه دفاع از تمامیت ارضی و خدمات صادقانه به نظام جمهوری اسلامی ایران توفیقات مضاعف عنایت کند.

از احداث پلاژ بانوان در ساحل دلوار تا برگزاری همایش بانوان در دلوار خبر ساحلی:

از احداث پلاژ بانوان در ساحل دلوار تا برگزاری همایش بانوان در دلوار

از احداث پلاژ بانوان در ساحل دلوار تا برگزاری همایش بانوان در دلوار  به گزارش ساحلی :اولین جلسه کمیسیون امور بانوان بخش دلوار با حضور آقای رستمی بخشدار دلوار و سرکار خانم گرمسیری مشاور محترم فرماندار تنگستان ومشاوران دهیاری های بخش در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید.

قسمت دوم/چهره هفته بخش دلوار:عکس/ جزییات اختصاصی خبر ساحلی:

قسمت دوم/چهره هفته بخش دلوار:عکس/ جزییات

اختصاصی خبر ساحلی: : چهره هفته بخش دلوار:عکس/ جزییات   قسمت دوم/چهره هفته بخش دلوار:عکس/ جزییات به گزارش ساحلی :با توجه به ارائه طرح جدید این سایت جهت معرفی چهره هفته با کارشناسی کارشناسان حرفه ای این سایت  در بخش دلوار در این سال در دومین هفته معرفی چهره برتر   جناب آقای مهندس ندری شهرداردلوار معرفی میشود.

اولین اظهار نظر رهبر انقلاب درباره مذاکرات لوزان: نه موافقم نه مخالف خبر ساحلی:

اولین اظهار نظر رهبر انقلاب درباره مذاکرات لوزان: نه موافقم نه مخالف

اولین اظهار نظر رهبر انقلاب درباره مذاکرات لوزان: نه موافقم نه مخالف جمعی از مداحان روز پنجشنبه با رهبر انقلاب دیدار کردند.  ایشان در این دیدار در خصوص مذاکرات هسته ای تاکید کردند: - میپرسند چرا فلانی (رهبری) درباره هسته ای موضع نگرفته/ جایی برای موضع گیری وجود نداشته/ مسئولین میگویند هنوز کاری انجام نشده و چیز الزام آوری نیست/ نه موافقم نه مخالف.