خوش آمدید
سرقت طلاجات 31 خانه بوشهری توسط یک سارق حین مرخصی از زندان خبر ساحلی:

سرقت طلاجات 31 خانه بوشهری توسط یک سارق حین مرخصی از زندان

عباس زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد: سرقت طلاجات 31 خانه بوشهری توسط یک سارق حین مرخصی از زندان   فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارق حرفه ای که درحین مرخصی از زندان به سرقت های متعدد طلاجات از منازل در شهر بوشهر کرده بود، دستگیر شد.  سردار حیدرعباس زاده افزود: درپی چند فقره سرقت طلاجات در شهر بوشهر پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر به صورت مشترک طرح هایی را در زمینه شناسایی سارقان اجرا کردند.

مستقر شدن منطقه آزاد تجاری بوشهر خبر ساحلی:

مستقر شدن منطقه آزاد تجاری بوشهر

استاندار بوشهر مطرح کرد ؛ مستقر شدن منطقه آزاد تجاری بوشهر دکتر سالاری افزود : برخلاف مناطق آزاد کیش و قشم ، رویکرد منطقه آزاد بوشهر بدلیل اینکه 85درصد مساحت پیش بینی شده 10هزار هکتاری آن برای صنعت جانمایی می شود توسعه پیرامون را بدنبال دارد. دکتر سالاری در آخرین جلسه شورای اداری استان بوشهر با اعلام ارسال لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی بوشهر از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی زمان تقریبی رسیدگی به آن را اعلام کرد.

شهردار دلوار:میزبان مهمانان نوروزی به شهر حماسی و اسطوره ای دلوار مردم هستند خبر ساحلی:

شهردار دلوار:میزبان مهمانان نوروزی به شهر حماسی و اسطوره ای دلوار مردم هستند

به گزارش ساحلی: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و چگونگی عملکرد و تدابیر ارزشمند شهرداری و شورای اسلامی دلوارجهت پذیرایی از مهمانان نوروزی  نشست صمیمانه ای با حضور شهردارمحترم دلوار با خبرنگار سایت خبری ساحلی در محل شهرداری برگزار شد  

نخستین شناور چندمنظوره در بخش دلواربه آب انداخته شد اختصاصی خبر ساحلی:

نخستین شناور چندمنظوره در بخش دلواربه آب انداخته شد

نخستین شناور چندمنظوره در بخش دلواربه آب انداخته شد نخستین شناور چندمنظوره با نام « Utility TUG» با طرح بیلج کرو صبح امروز با حضور فرماندار تنگستان و جمعی از مسئولان استانی در بندر عامری این شهرستان به آب انداخته شد. این شناور به طول 38 متر، 10 متر عرض و ارتفاع 5 متر با ظرفیت 38 نفر با  اعتباری نزدیک به 80 میلیارد ریال، به منظور خدمات دهی به سکوهای نفتی و ناوگان‌های دریایی، طبق استانداردهای بین‌المللی

بوشهری که در چند روز گذشته معاونت وزیر راه و شهرسازی را نپذیرفت + جزئیات خبر ساحلی:

بوشهری که در چند روز گذشته معاونت وزیر راه و شهرسازی را نپذیرفت + جزئیات

  بوشهری که در چند روز گذشته معاونت وزیر راه و شهرسازی را نپذیرفت + جزئیات   یکی از نیروهای بوشهری سمت یکی از معاونت های وزارت راه و شهرسازی را نپذیرفت.  علیرضا صفایی بوشهری سمت یکی از معاونت های وزارت راه و شهرسازی را نپذیرفت.

عدم تامین اعتبار راهیان نور تنگستان خبر ساحلی:

عدم تامین اعتبار راهیان نور تنگستان

عدم تامین اعتبار راهیان نور تنگستان فرماندار تنگستان گفت: امسال با توجه به عدم تامین اعتبار راهیان نور این شهرستان فشار بیشتری بر روی دستگاه‌های اجرایی خواهد بود و همکاری بیشتر ادارات را در اجرای بهتر این برنامه فرهنگی می‌طلبد.