خوش آمدید
خبر ساحلی:

گزارش تصویری / جلسه شورای اداری بخش دلوارمعرفی بخشدار دلوار

گزارش تصویری / جلسه شورای اداری بخش دلوارمعرفی بخشدار دلوار در جلسه شورای اداری بخش دلوار و با حضور فرماندار تنگستان، امام جمعه دلوار و جمعی از مدیران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی، رسول رستمی به عنوان بخشدار دلوار معرفی شد.غلام‌رضا ترک‌زاده  در جلسه شورای اداری بخش دلوار به سابقه تاریخی دلوار اشاره و اظهار داشت: هویت تاریخی و مبارزاتی منطقه دلوار برای محققان تاریخ معاصر در سطح ملی و فراملی به عنوان نماد مقاومت

گزارش تصویری / جلسه شورای اداری بخش دلوارمعرفی بخشدار دلوار در جلسه شورای اداری بخش دلوار و با حضور فرماندار تنگستان، امام جمعه دلوار و جمعی از مدیران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی، رسول رستمی به عنوان بخشدار دلوار معرفی شد.

غلام‌رضا ترک‌زاده  در جلسه شورای اداری بخش دلوار به سابقه تاریخی دلوار اشاره و اظهار داشت: هویت تاریخی و مبارزاتی منطقه دلوار برای محققان تاریخ معاصر در سطح ملی و فراملی به عنوان نماد مقاومت و دژ مستحکم پایداری شناخته شده است.
وی افزود: با توجه به سوابق تاریخی بخش دلوار و اهمیت و جایگاه این بخش، تلاش شد تا فردی شایسته، متخصص و مجرب و آشنا به مسائل و مشکلات این منطقه در مدیریت ارشد بخش دلوار قرار گیرد.
ترک‌زاده بر توسعه همه جانبه بخش دلوار تاکید و خاطرنشان کرد: علاوه بر تصویب 119 میلیارد ریال اعتبار در فصل عمران شهری و روستایی بخش دلوار، بالغ بر 70 میلیارد ریال جهت احداث قطعه 14 بزرگراه بوشهر – دلوار – دیر، مبلغ 10 میلیارد ریال برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری دلوار اختصاص یافته است.
 وی ادامه داد: چندین پروژه بزرگ و کوچک مانند لایروبی اسکله‌ها، احداث مخزن آب شهر دلوار، احداث بلوار ورودی شهر دلوار به محمد عامری و ... نیز در دستور کار قرار دارد.

امام جمعه دلوار نیز اظهار داشت: منطقه دلوار با توجه به پیشینه تاریخی، وسعت جغرافیایی و شاخص‌های جمعیت از اهمیت بسیار بالایی در سطح بخش‌های شهرستان برخوردار است.
حجت‌الاسلام علی زاهددوست ابراز امیدواری کرد: با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی و بخشدار جدید دلوار مشکلات زیرساختی پیگیری و حل شود.
بخشدار جدید دلوار نیز  به اهمیت و ظرفیت‌های بخش دلوار اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر سابقه تاریخی و مبارزاتی دلوار، در بعد جغرافیایی نیز وجود 100 کیلومتر مرز آبی از مزیت‌های کم‌نظیر این بخش است.
رسول رستمی ادامه داد: در 1200 کیلومتر مرز آبی شمال خلیج فارس، فقط در بخش دلوار جمعیت انسانی متمرکز سکونت دارند که دلیل دیگری بر اهمیت ژئوپولوتیک این منطقه در داخل و خارج از کشور است.
وی اشتغال پایدار را از ضرورت‌های بخش دلوار ذکر کرد و افزود: با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی شماری که در این بخش وجود دارد، اشتغال به صورت فصلی بوده و چندان پایدار نیست.
رستمی  اضافه کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی و تشکیل اتاق فکر از پتانسیل‌های کم‌نظیر بخش در حوزه تجارت و دریانوردی، آبزی‌پروری و نیز توسعه زیرساخت‌های اقتصادی برای توسعه و آبادانی دلوار استفاده خواهد شد.

در پایان این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های پرویز شعبانی به عنوان سرپرست بخشداری دلوار، رسول رستمی به عنوان بخشدار دلوار معارفه شد.

 

 

 

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 898 بازدید
  • 3 نظر