خوش آمدید
موضوعات : حوادث

۸ کشته و مجروح در تصادف سمند-عکس

۸ کشته و مجروح در تصادف سمند-عکس
img004
ساحلی:برخورد یک دستگاه سمند حامل اتباع بیگانه غیرمجاز با یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۱۷۵ محور “بزمان -بم” پنج کشته و سه مجروح بر جا گذاشت.

img010 img002 img003 img004 img005 img006 img007 img008 img009
 رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۱۷۵ محور “بزمان- بم” بلافاصله کارشناسان انتظامی و پلیس راه در محل حاضر شدند.

سرهنگ محمد رضا کورسی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند که در حال جابه‌جایی هشت نفر اتباع بیگانه غیر مجاز بود به دلیل تجاوز به چپ با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد کرد و در اثر شدت ضربه واردشده پنج تن از سرنشینان سمند در دم فوت کردند و سه تن دیگر نیز مجروح شدند.

وی با بیان اینکه عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ از مهمترین دلایل سوانح رانندگی است تصریح کرد: هر راننده که قصد انجام سبقت در محل‌های مجاز را دارد باید کاملاً هوشیارانه عمل کند و با میدان دید کافی از خودرو جلویی سبقت بگیرد تا از بروز تصادفات رخ به رخ جلوگیری شود.

همچنین در ساعت ۱۷ روز گذشته برخورد دو دستگاه نیسان در جاده فیروز آباد- جم در استان فارس نیز به کشته شدن ۲ و مصدومیت یک نفر انجامید.

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 1774 بازدید
  • 4 نظر