خوش آمدید
خبرساحلی

مشکلات روستاهای شهرستان تنگستان مرتفع می‌شود

رفیعی پور فرماندار شهرستان تنگستان : تلاش داریم با اجرای پروژه‌های مختلف مشکلات روستاهای شهرستان تنگستان را رفع کنیم.

به گزارش خبرساحلی، عبدالحسن رفیعی‌پور در جمع مردم روستای گورک سادات ضمن تسلیت فرار رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) اظهار کرد: امروز هرچه داریم در حوزه امنیت، آرامش، آسایش به برکت تلاش‌ها و مجاهدت‌های حضرت امام (ره) است که امروز شاهد نام و آوازه ایران در دنیا هستیم.

وی گفت: امروز توفیقی بود که در خدمت مردم روستای گورک سادات باشیم و از نزدیک مسائل و مشکلات روستا را دیدیم و امیدواریم که بتوانیم در راستای حل مشکلات روستا قدم‌های اساسی برداریم.

رفیعی پور اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد و مهاجر پذیری منطقه گورکات، به تبع آن مشکلاتش نسبت به سایر مناطق تنگستان بیشتر است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در بخش ساماندهی راه ارتباطی بین گورکات، تأمین قیر رایگان، استقرار کلانتری، نوسازی مدرسه و … ضمن بررسی و بر اساس اولویت اقدامات لازم را بعمل خواهیم آورد.

رفیعی پور ادامه داد: اگر امروز رصد خانه گورک در کشور و دنیا حرفی برای گفتن دارد تلاش و زحمات و کوشش مسئول همکارانشان در رصد خانه مهر گورک است که توانسته اند ارتباط لازم با مجامع علمی داخل و کشورهای دنیا برقرار کنند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: با توجه به موقعیت رصد خانه و آوازه نام تنگستان، بتوانیم کمک‌های لازم برای رضایتمندی بسشتر مردم این منطقه در این زمینه به این رصد خانه داشته باشیم.

گزارش تصویری:

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 7954 بازدید
  • 1769 نظر