خوش آمدید
خبرساحلی

قدرت باروری نظام جمهوری اسلامی ایران در انقلاب بیداری جهان علیه سلطه است

حسن درویشی بخشدار دلوار:  پایه و اساس نظام جمهوی اسلامی ایران خون شهدا و افتخار آفرینی فرزندان پاک این مرز و بوم به پشتوانه رهبر فرزانه انقلاب است.

به گزارش خبر ساحلی نشست بخشدار با دهیاران بخش دلوار در بخشداری برگزار شد.
بخشدار دلوار ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت:در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با توجه به ایام فاطمیه مراسمات و برنامه های فرهنگی دهه مبارک فجر را برگزار نمایند.
ایشان با توجه به دست آوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت به نظام افزود: دهیاران دست آوردهای نظام جمهوری و دولت تدبیر و امید و خدمات ارائه شده در روستا ها را با استفاده نصب نبر و برگزاری مراسمات سخنرانی و فضای مجازی به مردم گزارش دهند.
وی افزود: دهیاران رنگ و بوی روستاها را با نصب پرچم کشورمان ایران ، تمثال امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فجری نمایند.
درویشی ضمن هوشیاری مردم در حفظ ارشهای انقلاب اسلامی گفت: نشست های هم اندیشی با استفاده از نخبگان ،علما،جانبازان و ایثارگران برای جوانان و نسل آینده ریشه ظلم را خشک و اهداف دشمنان را ناکام گذارید.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان به قدرت جمهوی اسلامی ایران پی برده که حتی جرات کوچکترین نگاه را به مرز و بوم ما را نخواهند داشت.
ایشان با توجه به وظایف مسئولان نسبت به خدمتگذاری به مردم افزود: رضایتمندی مردم بیان تلاشهای شوراها ، دهیاران و مسئولان در بخش دلوار است.

گزارش تصویری:

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 704 بازدید
  • 9 نظر