خوش آمدید

دیدار حسین رضا زاده با حضرت آیت الله صفایی بوشهری + گزارش تصویری

دیدار حسین رضا زاده با حضرت آیت الله صفایی بوشهری + گزارش تصویری ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: رشته وزنه برداری نماد اقتدار فیزیک جسمی انسان و درسی برای انسان است که می‌تواند با فولاد سرد مبارزه و آن را شکست دهد.

دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری که جهت مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان به بوشهر سفر کرده بود با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری دیدار نمود.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار فرمودند: وزنه برداری یک درسی برای انسان است که می‌تواند با نیروی خود، کارهای بزرگ پیش رو را بردارد.

 

ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: رشته وزنه برداری نماد اقتدار فیزیک جسمی انسان و درسی برای انسان است که می‌تواند با فولاد سرد مبارزه و آن را شکست دهد.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري عنوان نمودند: وزنه برداری ورزشی است که انسان همیشه در درون خود احساس می‌کرده که باید یک مددی به او شود که بتواند این کار سنگین را انجام دهد لذا همیشه انسان های وزنه بردار، انسان های اخلاقی و مرتبط با فضاهای معنوی هستند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین علت توجه بیشتر مردم به وزنه برداری نسبت به برخی رشته های ورزشی دیگر را، صلابت، سلامت و معنویت این رشته ورزشی دانستند.

 

ایشان با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز نسبت به ورزش توجه ویژه داشته و در سال های اخیر با کمترین امکانات، بالاترین نتایج را بدست آورده اند، فرمودند: استان بوشهر در رشته وزنه برداری در سال‌های اخیر موفقیت های بزرگی کسب کرده که این موفقیت ها، مرهون زحمات و تلاش های مسئولین ورزش استان و عنایت فدراسیون وزنه برداری به استان است.

 

لازم به ذکر است در پایان این دیدار، رئیس فدراسیون وزنه برداری به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماز ظهر و عصر خود را به امامت حضرت آیت الله صفایی بوشهری اقامه نمودند.

 

 

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 891 بازدید
  • 3 نظر