خوش آمدید
خبرساحلی

دهه فجر ریشه و درخت تنومند انقلاب اسلامی است

حسن درویشی بخشدار دلوار: برنامه های چهلمین دهه فجر همزمان با لحظه ورو د امام به میهن در سراسر بخش دلوار آغاز می شود.  

به گزارش خبرساحلی، جلسه شورای اداری بخش دلوار به ریاست بخشدار در سالن جلسات بخشداری دلوار برگزار شد.
بخشدار دلوار با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن این دهه با ایام فاطمیه (س) گفت: مراسمات دهه فجر امسال با توجه به ایام سوگواری زهرای مرضیه (س) نامگذاری و برگزار خواهیم نمود.
ایشان افزودند: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه خدمات دولت تدبیر و امید در نظام جمهوری اسلامی خواهد بود که در همین دهه پروژه هایی کلنگ زنی و پروژه هایی نیز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح  و به مردم عزیز بخش دلوار تقدیم خواهد شد.
وی افزود: همه ادارات با توجه گرامی داشت ایام الله دهه فجر، تکریم ارباب رجوع را سرلوحه  خود قرار داده و با اطلاع رسانی و نصب بنر گزارش عملکرد دستگاه خود را به مردم ارائه نمایند.
بخشدار دلوار ، آموزش و پرورش را ریشه فرهنگ جامعه و انقلاب دانسته و گفت:با توجه به توانمندی مدیریت و پرسنل آموزش و پروش دلوار در اجرای همه برنامه ها ؛ این دستگاه بعنوان دبیرخانه ستاد دهه مبارک فجر در دلوار برگزیده و دستگاهای اجرایی برنامه های خود را به این دبیرخانه تا قبل از آغاز این دهه اعلام نمایند.
وی در ادامه با توجه به سفر وزیر کشور  در بخش دلوار گفت: در سفر  وزیر کشور به استان بوشهر و توفیق میهمانی مردم تنگستان در این بخش قریب به 15میلیارد ریال مساعدت شده است .
وی اشاره ای به سفر معاون وزیر بهداشت در بخش دلوار داشته و یاد آور شدند : بازدید از درمانگاه دلوار و کلنگ زنی دو واحد پانسیون در درمانگاه بوالخیر با حضور این مسئول، فرماندار ، امام جمعه دلوار،نماینده مردم در مجلس ودیگر مسئولین انجام گرفته است .
بخشدار دلوار توجه به جوانان در همه امورات را  مهم دانست و گفت: دستگاهای اجرایی در بخش دلوار جوانان را با توجه به رشته و اهداف دستگاه اجرایی در کنار خود پرورش و از افکار این قشر استفاده نمایند.

گزارش تصویری:

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 740 بازدید
  • 5 نظر