خوش آمدید
اختصاصی خبر ساحلی:

آیفون 6 نهم سپتامبر می‌آید

آیفون 6 نهم سپتامبر می‌آید

ظرف یک ماه آینده احتمالا انتظارها برای آیفون شش به پایان خواهد رسید.

به نقل از نشریه فوربس، شرکت اپل احتمالا در روز سه‌شنبه نهم سپتامبر مراسمی با حضور رسانه‌ها برگزار و در آن از تازه‌ترین آیفون‌های خود رونمایی خواهد کرد.

اپل طی سالهای گذشته هر سال یک آیفون جدید عرضه کرده و معمولا این کار را اواسط سپتامبر انجام می‌دهد اما این شرکت هنوز این تاریخ را برای امسال تایید نکرده است.

اگر این مراسم شامل رونمایی از ساعت ای واچ نیز شود این عرضه زودتر ازموعد خواهد بود. مراسم رونمایی از آیفون اپل روی آیفون متمرکز است اما این شرکت احتمالا دستگاه پوشیدنی خود را به عنوان یک دستگاه جانبی آیفون رونمایی خواهد کرد.

بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند آی واچ در تاریخی دیرتر و در یک مراسم جداگانه در سال جاری رونمایی شود.

چاک جونز، خبرنگار فوربس خاطرنشان کرد: زمان احتمالی رونمایی از آیفون نشان می‌دهد که آیفون شش باید روز جمعه 19 سپتامبر در فروشگاهها موجود باشد و با توجه به احتمال سیل تقاضای آنلاین برای این گوشی در روزهای قبل از عرضه اپل در سه ماهه چهارم امسال درآمد قابل توجهی را کسب خواهد کرد.

اپل پیش‌بینی کرده که در سه ماهه چهارم امسال درآمدی معادل 37 تا 40 میلیارد دلار به دست خواهد آورد که یک افزایش سه تا هفت درصدی نسبت به سال قبل خواهد داشت.

گزارشها حاکی از این است که اپل دو آیفون جدید با ابعاد 4.7 و 5.5 اینچی را عرضه خواهد کرد و از تولیدکنندگان خود خواسته که حدود 70 تا 80 میلیون دستگاه از این آیفونهای جدید را تولید کنند. اپل عمده سود خود را از فروش آیفون به دست می‌آورد اما اخیرا با فشار روز افزونی از سوی شرکت‌های آسیایی نظیر سامسونگ و تولیدکنندگان چینی نظیر هوآوی، لنوو و زیائومی مواجه شده است.

شرکت زیائومی به رغم اینکه چهار سال از تاسیس آن می‌گذرد در ماه‌های گذشته به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشیهای هوشمند در جهان تبدیل شده و بیشتر محصولاتش به کپی برداری از اپل معروف هستند.

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 753 بازدید
  • 9 نظر