خوش آمدید
خبرساحلی

آمار گیری 317 خانوار در 12 روستای بخش دلوار

مهندس احمدی رئیس بنیاد مسکن شهرستان تنگستان : طرح سرشماری 317 واحد مسکونی در 12 روستا بخش دلوار سرشماری قرار خواهد شد که اطلاعات جمع آوری شده ضمن حفظ محرمانگی فقط در راستای هدایت گری و مقاوم سازی و برنامه ریزی آتی برای تغییرات سازهای روستایی در بافت های متناسب هر روستا مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

به گزارش خبرساحلی، جلسه هماهنگی اجرای طرح سرشماری مسکن روستایی 1397 در جهت بررسی وضعیت ساخت و سازهای روستایی و برنامه ریزی های لازم برای هدایت ساکنین روستای در مقاوم سازی طرح سرشماری یک روستایی که هر 5 سال یک بار برگزار می گردد ، نشستی با حضور رئیس بنیاد مسکن شهرستان تنگستان  و بخشداردلوار در محل بخشداری برگزار شد.

احمدی رئیس بنیاد مسکن شهرستان تنگستان در این نشست بیان نمود: در این طرح 317 واحد مسکونی در 12 روستا مورد سرشماری قرار گرفته و اطلاعات جمع آوری شده ضمن حفظ محرمانگی فقط درراستای هدایت گری و مقاوم سازی و برنامه ریزی آتی  برای تغییرات سازهای روستایی در بافت های متناسب هر روستا مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

ایشان افزودن : بنیاد مسکن مجری اجرای طرح بصورت تصادفی و بر اساس استاندارد های لازم واحد های مسکونی انتخاب شدند .

حسن درویشی بخشدار دلوار افزودند:دهیاران و شورای اسلامی روستاها هماهنگی های لازم را با بنیاد مسکن در اجرای طرح داشته باشند./

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 1333 بازدید
  • 0 نظر